~ The greatest gift is the sincere heart ~


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Tuesday, October 12, 2010

::: Masalah membelenggu lagik :::

::: adehh... sakit kepalaku.. hari2 fikirkan benda yang sama... kamu.. kamu.. kamu.. kamu.. kamu.. dan kamu.. tlg jgn bosan dgn entry ini.. (saya tensen!)

Mana taknya.. tgk anak org suma dah bam.. bam.. bam.. (tak caye tgk anak sy wokehh !!) kecik sgt2.. makan tak suka.. minum susu pon sikit..

sedey sgt hati ni bila amik die kat umah mak esah, tgk cume 2 botol jep die habiskan... waaa... kalau 3 botol pon saya sudah lega... ini 2 sahaja!! saya bagi mak esah 4 botol bm hari2...

then saya dgn berkobar2 buatlah bubur untuk die.. hati ni penuh dgn semangat nak buat bubur letak bayam, ayam, kentang... then die makan 3 sudu jep... waaaarrrggghhhh... sape tak nangis mcm ni...

bile bagi cerelac, die suka... tp bile sy buat tetap tidak dihabiskan... (saya try buat bubur sebab org kate elok lagik bagi bubur drp bagi cerelac hari2)....

perut die kecik sgt ke ? sbb tu die makan sikit sgt... ye ke...?? semalam pas die bangun tido, jam 8.30 malam sy bagi susu... sy paksa die minum... then lama2 skit.... uweekkk.. muntah plak... waaa... lagik sedeyyy...

anak orglain senang jep bile di kasi makan.. kenapa anak sy tak macam tu?? anak orglain sebaya rafiq dah 7/8 kilo lebey dah... kenapa rafiq still 6kg ++ ??

nak kate die tak sihat... tp die sihat ... tak penah demam / selsema ... aktif sampai menendang2 badan saya bile nak tido.. mengesot pon dah laju sampai ke dapur mengejar sy tgh cuci pinggan.. melompat2 bile dipegang.. menjerit2 testing sore.... sume lah ok + normal ... cume itu jelahhh
KECIK DAN RINGAN DAN TAK SUKA MAKAN .... peeenniiinnnggggg.....

2 comments:

  1. anak awk 6 bulan ye. 6kg, lebih kurang anak saya dulu. kalau saya dulu memang saya akui susu badan kurang zat. saya makan banyak tapi kurg sayur dan buah. anak saya selalu demam batuk selsema. kalau anak awk sihat, jgn la risau sgt ya.

    ReplyDelete
  2. alahai macam mana ni ek..
    sekarang dah ok belum mama?

    ReplyDelete

Mungkin juga anda suka ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...