~ The greatest gift is the sincere heart ~


Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Sunday, February 20, 2011

::: Hanya mampu melihat blog org :::

::: Haa.... rindu tak? rindu tak? .. ecehhh... sy penat dan sgt penat sehingga tiada masa terluang untuk menulis di blog sendiri. sudah berapa hari berangan saja utk menulis di sini.. tapi hanya berangan tanpa pelaksanaan. kenapa? kenapa? kenapa? sebab sy tiada masa.. hurrrmmm....

Manusia diberi hanya 24 jam. rasanya kalau kita diberi masa 30 jam, belum tentu juga sy ada masa. hahh.. sibuk sgt ke ko ni hoi..

setiap malam bile niat di hati bercita2 nak bukak laptop, mesti diri ini akhirnya tersadai atas katil sambil memberi penyusuan ekslusif pd anak kesayangan.. bila anak dah belayar, mak pon turut serta belayar sama sehingga pagi. inilah baru dinamakan sehati sejiwa ;p So, mcm mana nak menulis blog?

seperti yg sedia maklum, thn ni mmg sy bnyk keje. banyak prog perlu dilaksanakan. kenapa mesti sy? sebab sy memikul tanggungjawab berat , seberat lori 10 tan.. hah amik ko.. so, mmg kekurangan masa untuk menulis.

Kini sy berada di kl hadir konferens untuk 2 hari di Ibupejabat. Oleh itu, sy ada masa menulis di blog ini, sambil menonton tv dan bergolek ats katil. ES dan rafiq tinggal di jb.. tahniah abang, menjadi bapa yg soleh kepada anak kita.. ;p lainkali leh tinggal lagik yep.. ehemmm

sy masih belum share pasal percutian hebat kami ke Universal Studio.. next entry lah eh.. malam ni hanya entry tidak bergambar sahaja.. bukan malas. tp surver kurang elok. malas nak tunggu kerja mengupload yg sudah tentunya akan menjadi lem***.

daaaa... sy mau tido dgn lena. rindu pada anak dan suami terchenta. sob..sob.. sob..

1 comment:

  1. cepat update cerita ke US tu tau..
    tak sabar nak tengok gambar si nail comel tu.. :)

    ReplyDelete

Mungkin juga anda suka ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...