::: Sy bukan fussy sgt. cuma sy ni agak terkejut. sy tak suke utk jd sgt fussy. sbb sy pon tak suke dgn org yg fussy. dulu sy selalu berhadapan dgn org fussy. skrg dah tak sangat. bile berhadapan dgn org fussy, sy rs sangat menyampah..
Ahh... haritu sy terpaksa jd sgt fussy. sbb sy dikenakan caj yg at realiti, bukan sy yg nak. sy berhadapan dgn org itu, dan sy mintak die explain mcm2 kat sy. tapi die tidak explain. malahan menyalahkan sy. die sgt kerek. sy pon kena jd kerek. sbb tu sy terpaksa jadi sgt fussy.
Oh plssss la weii... jgn salahkan sy. sy ada hak. sy tak bersalah. dengan kerek, sy bercakap omputih dgn die. (asal marah je, kena speaking. ahahaha).. die pun melawan ckp omputih dgn sy. sy rs tercabar. lalu sy meminta die utk melayan sy dgn lebih tertib. sbb sy ni pelanggan die.
hahaha.. padan muke die. sbb kena layan kerenah sy....
Siapa nak jd fussy buyer? semua org taknak mengaku... tp semua org akan jd fussy bila rs tercabar. Oleh itu, sila jgn cabar-mencabar...
p/s : mari hidup dgn berhemah...
No comments:
Post a Comment